Aby firma nie ucierpiała

W okresie świątecznym, przedsiębiorstwa często są zamykane, biznes się mniej kręci. Klienci wydają mniej pieniędzy, ponieważ właściciele firm chcą spędzić czas z przyjaciółmi i rodziną. Jak można korzystać z firmowego numerem telefonu, aby firma na tym nie ucierpiała? Oto kilka pomysłów, które pomogą zwiększyć sprzedaż, bez względu na porę roku. Jeśli jest to firma, która zamyka działalność w okresie świątecznym warto zostawić jakąś miłą wiadomość w sekretarce telefonu. Wiadomość na telefonie powinna mieć nieco świąteczny charakter, ale uważaj aby nie przesadzić. Upewnij się, że komunikat jest ustawiony przez cały czas. Obiecaj, że po świętach się odezwiesz. Kolejną ważną rzeczą jest, aby powiedzieć im, kiedy będziesz w biurze. Dzięki temu wiedzą, kiedy spodziewać się oddzwonienia lub będą wiedzieć, kiedy mogą spróbować zadzwonić ponownie. Jeśli boisz się, że jednak ominie cię jakieś z ważnych połączeń lub nadal chcesz by klienci mogli się z Tobą skontaktować, możesz zorganizować to tak, aby Twój telefon biznesowy miał przekazywane rozmowy do osobistego telefonu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, Nazywam się Alina Janowska i jestem wykładowcą uniwersyteckim i właścicielką biura rachunkowego, ten blog to forma mojej pasji i chęci podzielnia się z czytelnikami informacjami z kręgów biznesowo ekonomicznych.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.