Chcą wiedzieć, czego się spodziewać

Niespodzianki są idealnym prezentem. Niespodzianki są idealne dla wielu osób, ale niespodzianki w biznesie nie są zabawne. Klienci nie chcą być zaskoczeni. Klienci nie chcą niespodzianek, jeśli chodzi o płatności. Chcą wiedzieć, czego się spodziewać od Ciebie i wiedzą, że mogą liczyć na to, co im obiecywano. Brak uczciwości jest jednym z czynników, które mogą doprowadzić do końca każdego kontraktu. Tysiące złotych mogą zostać utracone, jeśli ktoś nie będzie się trzymał części umowy. Nie dotrzymywanie obietnic klientom może spowodować utratę klientów biznesowych, a na tym jak się można domyślić – biznes może bardzo ucierpieć. Czasami, nawet właściciel firmy nie zdaje sobie sprawy, z kim zaczyna współpracę. Nie popełnij tego błędu, bo Twoje działania będą mówić kim jesteś – ta informacja idzie do potencjalnych klientów. Uczciwość jest bardzo ważna dla firmy. Musisz robić to, co mówisz, że zamierzasz zrobić. Nie zaskocz swoich klientów swoimi usługami lub rozliczeniami. Chcą wiedzieć z góry, czego się spodziewać.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, Nazywam się Alina Janowska i jestem wykładowcą uniwersyteckim i właścicielką biura rachunkowego, ten blog to forma mojej pasji i chęci podzielnia się z czytelnikami informacjami z kręgów biznesowo ekonomicznych.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.