PRZEDMIOT KOMUNIKOWANIA

Na przy­kład Q. Wright wyróżnia w przedmiocie komunikowania aż cztery kategorie: informację, propagandę, oświatę i objaśnianie (instruction). Jeszcze inni badacze dodają do tego rejestru kulturę, roz­rywkę itp.Wydaje się, że można się bez tych kontrowersji obejść. Każda forma komunikowania, niezależnie od tego, czy występuje pod szyldem propagandy, informacji, edukacji czy kultury jest prze­cież w swych funkcjach i celach działaniem politycznie motywo­wanym, które może być oceniane zarówno pozytywnie, jak i ne­gatywnie. Ostatecznie decyduje tu bowiem treść, sens działań, które się pod danym szyldem kryją.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, Nazywam się Alina Janowska i jestem wykładowcą uniwersyteckim i właścicielką biura rachunkowego, ten blog to forma mojej pasji i chęci podzielnia się z czytelnikami informacjami z kręgów biznesowo ekonomicznych.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.